Outfit foto's voor deze keer! Ik heb een hele leuke broek aan, een super shirtje en leuke schoenen. Ook nog wat om de outfit af te maken, lees snel verder!
Top! Je hebt op lees verder geklikt. De foto's zijn gemaakt door mijn zus Luna, in de achtertuin van mijn
oom en tante.
Mijn shirtje heb ik bij Bengel gekocht, het merk is Scotch R'belle. De broek is een van mijn lievelings broeken. Hij zit bij je enkels vast, en je hebt hele leuke zakjes. Hier zie je mijn hele outfit.
Een nog een keer het shirtje. Op dat hartje wat je ziet, staat Scotch R'belle. Net zo , ik ben er super blij mee!

Hier weer mijn hele outfit, ook nog iets om het af te maken. Een leuk mutsje van mijn zus geleend! Je ziet nu de broek en trui van dicht bij, dit was het weer voor vandaag!
Hoe vonden jullie ons eerste bericht? Stuur nog even een reactie, daar zijn we blij mee. Veel plezier met kijken naar ons volgende bericht. DOEI!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten