maandag 28 oktober 2013

Outfit foto's Irsa. 'Op naar de winter!'

Eline en ik verwisselen de berichten , om de beurt maken we een bericht. Ik ben aan de beurt!
Outfit foto's voor deze keer! Ik heb een hele leuke broek aan, een super shirtje en leuke schoenen. Ook nog wat om de outfit af te maken, lees snel verder!


Top! Je hebt op lees verder geklikt. De foto's zijn gemaakt door mijn zus Luna, in de achtertuin van mijn 
oom en tante. 
Deze Vans zitten heel fijn. Toen ik in Antwerpen was, had ik nog nieuwe schoenen nodig. We gingen de hele tijd naar schoenen en kleren voor mijn zussen kijken. Maar na even voor mij, ik vond deze in een klein winkeltje op de hoek. Ik ben er super blij mee
Mijn shirtje heb ik bij Bengel gekocht, het merk is Scotch R'belle. De broek is een van mijn lievelings broeken. Hij zit bij je enkels vast, en je hebt hele leuke zakjes. Hier zie je mijn hele outfit.
Een nog een keer het shirtje. Op dat hartje wat je ziet, staat Scotch R'belle. Net zo , ik ben er super blij mee! 




Hier weer mijn hele outfit, ook nog iets om het af te maken. Een leuk mutsje van mijn zus geleend! Je ziet nu de broek en trui van dicht bij, dit was het weer voor vandaag!

Hoe vonden jullie ons eerste bericht? Stuur nog even een reactie, daar zijn we blij mee. Veel plezier met kijken naar ons volgende bericht. DOEI!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten